Postado por: Aristeo - 01-18-2024, 07:36 AM - Fórum: Dúvidas
- Sem Respostas
Hola desactiva la opción de teletransportarme lo antes posible para poder pasar de un mapa a otro, agradecería cualquier información que me pueda ayudar
Postado por: thanhpclc - 01-18-2024, 05:21 AM - Fórum: Problemas
- Sem Respostas
Nhân vật của tôi chỉ nhận được 97k điểm khi đặt lại điểm bằng MEGAVIP bên dưới dạng ảnh. Đã thử nhiều lần nhưng không có gì thay đổi được. Tôi cần sự trợ giúp từ người hỗ trợ!
Cảm ơn!
iHello.
First of all, I became a murderer in the game. And I was stuck on the Barrak map. can you help? How will this murder go away? Even though I've been straining for hours, I can't teleport anywhere.
My account name: cackers
Hola gente. Empece a jugar hoy, y me gustaría saber como subir los puntos a los stats de forma sencilla, ya que el comando "/add" no funciona.
Desde ya muchas gracias por responder! Saludos!
Eu cheguei nos meus 200 resets e agora estou com a dúvida de qual staff eu devo comprar.
É melhor um miracle staff que tem um dano base menor mas tem slot pra socket ou um bloodangel staff? Ou talvez um Divine Arch Staff que tem um dano base maior?
Levando em consideração que eu tenho apenas a quantia de 40k de mc para comprar uma asa lvl3, arma, shield e set.
Alguém poderia me orientar a melhor escolha nessa situação.
Hello, I can't donate from Russia. How to get rid of it? Paypal
Currently, PayPal Russia does not open new personal or corporate accounts. We apologize for the inconvenience caused.
I also tried other ways, but it is also impossible to replenish it through Russia. What should I do?