MEGAMU Mu Online Forum

Versão completa: Mcoin problem/mistake
Você está visualizando uma versão simplificada de nosso conteúdo. Ver versão completa com a formatação apropriada.
Hello.
Nice server thanks guys.


Issue:

I donated yesterday and i received my mcoin. However it was not enough for megavip so i wanted to pay for more. I clicked get and apparently it was get button to get 7 day regular vip. ( I had already free 7 day vip running with 4 or 5 days left )
Yeah my bad, i made a mistake and 300 mcoins were removed for refreshing the same pack i already have active.

I wanted to ask You to help me mr admins and remove the pack and give me back 300 mcoins. I am sure it wont be a problem since You can check that i had already regular vip running.

I would greatly appreciate the help. I just feel bad wasting this 300 mcoins because of missclick. Hope You can help me with that. You can check that I am saying the truth.

Thanks and have a good day.


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Olá.
Bom servidor, obrigado pessoal.

Questão:

Eu doei ontem e recebi meu mcoin. No entanto, não foi suficiente para megavip, então eu queria pagar por mais. Eu cliquei para obter e, aparentemente, foi um botão para obter 7 dias de vip normal. (Eu já tinha 7 dias vip livre correndo com 4 ou 5 dias restantes)
Sim, meu mau, cometi um erro e 300 mcoins foram removidos para atualizar o mesmo pacote que já tenho ativo.

Eu queria pedir-lhe para me ajudar, admins e remover o pacote e me devolver 300 mcoins. Tenho certeza de que não será um problema, pois você pode verificar se eu já tinha corrida regular.

Agradeceria muito a ajuda. Eu apenas me sinto mal, desperdiçando esses 300 mcoins por causa do "missclick". Espero que você possa me ajudar com isso. Você pode verificar se eu estou dizendo a verdade.

Obrigado e tenha um bom dia.
bump. Any admin ??
Good afternoon, I'll check what can be done to help you, come back soon.

What is your login / nick?
Thank You !

login tran555
nick trann
almost a week now